søndag den 3. juni 2012

Shop amok

Imorgen skal jeg og to af mine bedsteveninder ud og shoppe! Glæder mig som et lille barn. Efter skal vi have sushi, og bare hygge.
Så programmet er sådan her; klokken 6 står jeg op og gør mig så meget klar som jeg nu kan på 30 minutter. Bagefter skal jeg se Lisa Kastleen i go' morgen Danmark. Efter det kommer Emma. Når klokken så bliver 9 skal vi mødes med Marie på mågevej, og følges op til rutebilstationen hvor vi tager en bus til skive! Det bliver awesome!
- ren glædelse.


Tomorrow, me and two of my best friends will go shopping! Happy as a child. After that we will have sushi, and just socialize.
So the program is like this; 6 o'clock I get up and make me so very ready as I can in 30 minutes. Afterwards, I see Lisa Kastleen in good morning Denmark. After thar Emma will come to my house. When the bell then 9, we meet with Marie on Maagevej, and followed up to the bus station where we take a bus to Skive! It will be awesome!
- Exiting only.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar