søndag den 3. juni 2012

My inspiration

JENNA MARBLES


Jeg har efterhånden samlet en masse viden og inspirationer igennem mit liv. Jeg bliver inspireret af alt fra modeblade til youtube videoer. En af mine store inspirationer er Jenna Marbles fra youtube. Hun har den vildeste humor, og virker som om hun hviler godt i sig selv.

I have gradually accumulated a lot of knowledge and inspiration throughout my life. I am inspired by fashion magazines, youtube videos ect. One of my biggest inspirations is Jenna Marbles from youtube. She has a lot of humor and seems like she feels good about herself.







LOUIS TOMLINSON


Louis Tomlinson er en af de mest sjove personer jeg kan komme i tanke om. Han siger alle hans spontane tanker uden videre. Jeg kan faktisk ikke engang tænke på ham uden at smile. Og så det faktum at han er pokkers lækker er jo også godt. :)

Louis Tomlinson is one of the most fun people I can think of. He says all his spontaneous thoughts without further ado. I can not even think of him without smiling. And so the fact that he is a damn hot is nice, too. :)






EMMA LETH


Min bedsteveninde, Emma. Jeg kan ikke komme i tanke om en jeg ser mere op til. Hun er den storesøster jeg ikke har. Godt nok har vi ikke kendt hinanden så længe, men sådan føles det. Vi kan fortælle hinanden ALT. Godt nok er der nedture en imennem, men vi skal nok finde ud af det. Vi kan lave de klammeste mest underlige ting sammen Emma. jeg elsker dig ♥

My best friend, Emma. I can not think of a person who inspires me more than her. She is like the big sister I don't have. We haven't known each other for such long but it feels like. We can tell each other EVERYTHING. Sometimes things goes wrong, but we'll figure it out. We can make the clammy most strangest things together, Emma. I love you ♥


Ingen kommentarer:

Send en kommentar